Alla hjärtans dag

Det var väl ingen som missade att det var alla hjärtans dag igår? På blogg.se firades det rejält tycker jag, det las upp många bra tips på recept osv. Uppskattat :)

Jag och Wille slog på stort igår. Oftast har vi bara haft myskväll hemma med mat och film (vilket är jättetrevligt det också), men igår blev det annat!
Vi gjorde oss iordning och åkte in till Växjö och åt på Bella Lanterna. Det var min present till honom :) Supergott var det, jag åt Tortellini och Wille åt fläskfilé, MUMS! Efter middagen gick vi på bio, vi såg Valentine's day. Den var riktigt rolig och sådär alla hjärtans dag-mysig. Underbar, rekommenderas varmt !
Efter stan åkte vi hem och myste med chokladpudding och te. Jag fick en bukett jättefina blommor & Lindt choklad och Wille fick ett "kärlekshäfte" med checkar, bl.a. att jag skulle städa hans bil, ge honom massage m.m. Vi tände ljus och satte på en Spotify-låtlista jag gjort med bara kärlektlåtar ! Det var verkligen som taget ur en film och jag kan knappt tro att vi kunde ha det så mysigt som vi hade det igår. Ville aldrig att dagen skulle ta slut !





Underbar gårdag ! Vad gjorde ni?

ps Älskar Wille <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback