I could not belive it



Jag kunde inte tro mina ögon när jag läste att Brittany Murphey var död. Hon var ju så ung var min första tanke. Idag läste jag på aftonbladet att hon hade börjat "skönhets"operera sig och gick därav på smärtstillande vilket kan ha med hennes död att göra.
Jag tyckte om henne jättemycket och jag tycker det är synd att vi förlorat ännu en härlig kändis. Först MJ, sen Dirty Dancing- stjärnan Patrick Swayze och nu Brittany. För att inte tala om Uffe Larsson.
Men det är riktigt synd att folk ska gå en tragisk död tillmötes genom droger.


Varför Brittany började operera sig förstår jag inte. Hon var ju grymt snygg på bilden till höger. Efter alla operationer såg hon helt utmärglad och utstäckt ut tycker jag.


RIP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback