I'm dreamin'

Utsikten från balkongen i Puerto Rico

Åhh vad jag längtar till sol och värme. Till en ny kultur. Nya gator att vandra på, nya affärer att shoppa i. Vackra platser att upptäcka, nya människor att lära av. Jag längtar tills jag åker på min livs resa, jag älskar att upptäcka och uppleva nya saker. Men självklart behöver man lite cash innan man drar iväg så jag får nog vänta några år. Dock kommer jag nog åka iväg och jobba någonstans innan dess, det behöver man ju inte jättemycket pengar för att göra :)

Läntar så till våren, man får så mycket mer energi då. I love tha sun <3

Kommentarer
Sara säger:

Åh, resa! Åh, värme! Längtar också...



Nej, ingen huskey. Lite för stor och, som du säger, lite för aktiv. Har växt upp med en rottweiler, och fullständigt älskar den rasen. Men också lite stor. Är väldigt förtjust i beagles, men det är ju jakthundar, så kanske inget för oss...

Det finns ju så många underbara =)

2010-02-24 | 11:33:47
Bloggadress: http://nojeblogg.blogg.se/
Sanna säger:

Vacker utsikt.

2010-02-24 | 22:04:56
Bloggadress: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback