Snön; like it or dislike it?



















Vad tycker ni om snön?

Själv är jag ett stort fan vid jul och nyår, den får gärna komma strax innan första advent. Dock vill jag gärna att den ska försvinna strax efter sportlovet, vilket är denna veckan (åtminnstone här i Småland). Men jag vill inte ha slask ! Snön och allt slask får gärna försvinna på max en vecka :) önsketänkande i know !
Men självklart är det fint att titta på, speciellt orörd snö som glittrar så underbart ! Men just nu är jag trött på att allt tar dubbelt så lång tid att göra; att klä på sig, att komma in i bilen och att komma någonstans med bilen. Så för min del räcker det nu, ärligt talat.

So snow; like or dislike?

Kommentarer
Sara säger:

Ja, nu räcker det med snö! Och kyla! Det har spårat ur =)

2010-02-22 | 20:33:22
Bloggadress: http://nojeblogg.blogg.se/
A N N i C A * W E N N B E R G säger:

ahah ja den bilden är störtskön :D

2010-02-22 | 20:57:30
Bloggadress: http://s94356.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback