Underbart sms

Jag fick ett sms av min kära vän och f.d. chef Cathy. För ca 1½ år sedan lämnade hon Alvesta och Sverige bakom sig och begav sig bokstavligt talat jorden runt. Åh vilken lycka, verkligen en dröm som kom i uppfyllelse ! Hoppas även jag får chansen att göra en sådan resa. Riktigt häftigt. Nu sitter hon på flygplanet påväg till Nya Zeeland.

Sms:et löd
"Hej. Ville bara säga att jag tänker på dig. (...) Tack för att du finns i mitt liv och glöm inte att leva DITT! cathy"

Åh vilken energi jag fick utav detta. Vill bara åka iväg och se allt jag vill se och uppleva alla sorters kulturer som finns och se alla vackra vyer. Jag får helt enkelt ta ett djupt andetag och inse att den dagen kommer inom snar framtid, lite otålig bara ;)

Och cathy, lugnt att jag kommer att leva mitt liv så bra jag bara kan !



Cathy (närmast kameran) och Linda (som jag ska åka till usa tillsammans med) och mitt forna jobb :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback