Vintern fortfarande kvar?



Strax innan lucia förra året kom snön. Och det kommer fortfarande snö. Jag älskar snö under dec och januari, det är ju ett måste vid jul och nyår. Dock måste jag vara en glädjeförstörare och säga att jag börjar tröttna. Yes det gör jag faktiskt. Jag är trött på att behöva klä på mig så mycket kläder och att alltid känna mig påbyltad. Jag är trött på att behöva ta på mig stora stövlar och kängor och låta mina snygga fina klackar stå inne. Jag är trött på att det tar dubbelt så lång tid att köra någonstans med min framhjulsdrivna saab.
Men sportlovet är nästa vecka och då tycker jag att den kan få ligga kvar. Men efter det är det verkligen nog. Påsken infallet väldigt tidigt detta året, nämligen 1 april och då ska tulpanerna redan vara uppe tycker jag. Så det är bäst att snön ger sig och att den smälter bort lika fort som den kom !
Jag är grymt sugen på sommaren och att få klä sig i kjolar, klänningar och klackar :)

Men back to reality, ska strax ut till stallet och rida runt i snödrivorna ! Ok, lite tycker jag om snön fortfarande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback