9 juni - en regnig dag

Från balkongen i Puerto Rice -06

 

Idag är det en regnig dag. Jag är så trött på dessa dagar, det är sommar hallå? Solen? Får hoppas att den kommer snart och för att stanna !

Idag har jag inte varit jätteeffektiv, har städat och ska gå bort till stallet strax. På med gummistövlarna och regnjackan ! Sen ska jag åka in till stan för möte med chefen och träning. Ikväll ska jag försöka mig på att rida ut själv.

Jag blir så himla seg och trött i huvudet när det regnar. Jag blir verkligen påverkad av vädret, jag behöver sol ! När det är fint ute är jag som en duracell-kanin och när det regnar är jag som en snigel. Jag tror att jag ska flytta utomlands till solen och när jag vill ha vinter åker jag till kylan, istället för att göra tvärtom !

Vad tycker ni bäst om, sommar eller vinter? Sol eller regn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback