Fredagskvällens outfit

Riktigt dålig uppdatering, IGEN ! Men helgen var hektisk...
I fredags jobbade jag och gjorde ärenden innan jag gjorde mig iordning för att åka in till stan och kolla på Sex and the city 2 ! Åh som jag längtat. Jag hade faktiskt låga förväntningar då den hade fått dålig kritik vilket gjorde att den var riktigt bra, fast långt ifrån så bra som jag först hade trott. Varför vet jag inte riktigt, kansk för att de var inte "in tha city" eller för att den fick ett sådant abrupt slut. Eller för att Carrie inte var ensam längre.
Men den var ju väl värd biobiljetten och vem vet, it might grow on me !

Efter bion tog jag och Milla en drink innan Loft, dock kom vi aldrig in på Loft (lång historia). Strosade runt på stan istället i våra fabulous outfits. Ovan ser ni min. Jag hade på mig min nya rosa klänning and i love it!

Vad tycks om klänningen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback