Todaysis 6 mars






Idag vaknade jag vid nio tiden och såg att solen lyste även idag :) Superglad ! Jag bestämde mig för att prova på att gå en runda innan frukost (det ska ju vara så bra) och jag fick även med mig vovven och Wille. Tja hunden vill ju alltid gå ut, men Wille är alltid morgontrött så jag blev riktigt imponerad när jag fick med mig honom också !
Det var underbart väder, blåste endast ytterst lite !

Idag ska jag fixa lite med mig själv och sedan ska jag in och träna och träffa chefen. Ska ev även unna mig tio min av solarie ! Det måste varit ett år sedan jag solade solarie och nu när jag börjar få vårkänslor så har jag lust att vara lite brun också :) Ikväll ser det ut att bli lite fest !


Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback