Kängor



1. Låga kängor svarta 598 ;-              2. Låga kängor nude 598 ;-                 3. Kängor m klack grå/svarta 498 ;-
Alla bilder är hämtade från have2have.se

Jag har aldrig riktigt tyckt om kängor, de har sett så klumpiga ut och varit en symbol för (om de fortfarade kallas så) "emos". Men nu har dessa kängor börjat växa på mig och jag är så sugen på att klicka hem ett par. Fråga är vilka?! Ska man ha ett par i nude eller svart och ska man även klicka hem sig ett par med klack? Jag kan se mig en outfit som består av ett par tajta svarta jeanslegging, en oversize t-shirt och ett par kängor till, SNYGGT!

Vilket par tycker ni är snyggast?


Kommentarer
Lorena säger:

INTE dom med klack! de svart första tycker jag! mest användbara!

2010-05-20 | 00:13:38
Bloggadress: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback