Underbara Lill-lördag


Släng ett öga neråt höger på bilden så ser man en liten del av alla tjejer som sprang vårruset!

Sitter nu i min fina IKEA-fotölj och päser, har precis kollat på en knasfilm och ätit kinamat. Smuttar på ett glas vin och ätit lite brieost till det, snart blir det nyponsoppa och glass. Mycket lyx i vardagen idag, me like :)

Haft en toppendag ! Både sprungit en runda och åkt en långrunda med inlinsen så varit hurtig som bara den. Hann tyvärr inte med gymet idag, men det tar jag imorgon.
Jag brukar åka inlines runt växjö-sjön, men när jag fick reda på att det var vårruset idag tog jag en runda uppåt Teleborg istället och tur att jag gjorde det för det var alldeles smockat runt v-sjön sen!
Innan inlinesen blev det shopping med Milla, hann dock inte med allt som var tänkt så får nog ta en runda imorgon igen :)

Shoppingen idag bestod utav ett par vita sandaler och en myströja, bilder kommer senare. Hade väldans tur, sandlerna fick jag för halva priset och tröjan var de 30 % på, yippie!

Jag hoppas verkligen att solen dyker upp imorgon igen !

Verkar som att jag fick kinamaten gratis idag :) Onsdagarna är min lyckodag !

Kommentarer
Millah säger:

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-05-06 | 13:00:23
Bloggadress: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback