Update


Försöker ge mig på det här med bloggandet igen och börjar med en liten update :)

Har nu flyttat till en större ett i Växjö tillsammans med Wille, inte drömlägenheten men billig och helt ok så funkar fint. Vill kunna spara så mycket som möjligt nu så den bästa lägenheten är inte prio 1.

Har flyttat min pålla till Växjö också så nu kan jag cykla ut till henne och vi kan rida till Theleborg när vi ska träna så det är jätteskönt! Står med de roligaste stallkompisarna också vilket gör det roligare också :)

Jobbar på MUS fortfarande och jag är jätteglad att jag fick vara kvar. Butiken bytte ägare så det var lite osäkert där ett tag, men löste sig fint. Är även på på Elite i receptionen, mest nattetid som en extraknäck. Pengar var ordet!

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback