14 jan - It's friiiiday !!

Äntligen fredag ! Jag ska visserligen jobba imorgon, men jag har en riktigt rolig fredag framför mig :)

Idag börjar jag på ett nytt jobb, nämligen Scorett. GALET ! Har mina två favvojobb nu, är hur glad som helst för denna chans :)
Ikväll ska jag och ett par vänner till Grace, det är ju highheels-event med Nelly där ikväll. De 99 första får ett par skor gratis !! Shoe-lover som jag är kommer detta bli kalaskul :)

Hade första lektionen på ridskolan igår och har träningsvärk idag. Känns gytt att vara igång igen ;)

Bild från förra gången det var utgång på Grace. Funderar på att köra på lösögonfransar även ikväll, det ger ju en sådan häftig effekt !

Kommentarer
Lorena säger:

jag vill också ha lösögonfransar! =) jag är nervööööösss!

sv: ja jag valde mellan dig och mia när jag skrev vem som tog korten men så tänkte jag att du var nog på toa då & trodde det var mia! Har du ringt henne?

2011-01-14 | 11:30:48
Bloggadress: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback