Att man ska glömma kameran vid de finaste stunderna...


Tura och Akira i somras
När jag åkte ut till stallet idag så låg Akira ner i hagen så jag gick dit och satte mig jämte henne. Bjöd på ett par morötter också :) Medan jag sitter där så kommer Pixie (b-ponnyn) och hälsar på, det lilla goset!
Sitter och klappar Akira på halsen och ser hur hon blir tröttare och tröttare, lägger ner mulen på gräset. Tillsist lutar hon sig mot mig och lägger ner huvudet på marken precis jämte mig <3 Sitter där i solen och njuter av att ha en sådan fin kontakt med min häst! Det känns så tråkigt att behöva lämna tillbaka henne, har faktiskt mailat för att se om man inte kan komma fram till någon deal... Älskade Akira <3

Kommentarer
Anonym säger:

jag ville komma på klubbkvällen!

2011-03-30 | 22:29:50
Bloggadress: http://lorenasvensson.blogg.se/
Dhanii säger:

Anmäl dig nästa gång så blir den av ;p kommer en klubbdag istället eller liknande, info på fejjan!

2011-03-30 | 23:50:43
Bloggadress: http://dhaniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback