Nelly-skorna!


Städat golv jag har va? Så blir de när man bor med en hund som fäller, ber om ursäkt!

Igår fick jag hem Nelly-skorna från Nelly High Heels Party som hölls i jan på Grace i Växjö. De hade ramat in ett antal par skor i montrar och man fick välja ut ett första- andra- och tredjeval, de 100 första gästerna fick nämligen ett par skor! Jag fick mitt andra val, mitt första val var exakt samma skor fast i beige. Jag har ju så många svarta skor redan så det hade varit roligast att fått de ljusa. MEN att få ett par skor, svarta eller ej, är ju aldrig fel =) tyckte dessa var riktigt riktigt snygga, tack Nelly!!

Kommentarer
Lollo säger:

fiina =) mamma är också mahsjuk nu så akta dig ;)

2011-03-28 | 12:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback