and another day is over

Oj vad klockan var mycket! Hon var elva nyss, datorn är farlig att sätta sig vid på kvällen.

Det var hästbyte idag på ridskolan och jag fick Finch... IGEN. Suck, har aldrig tyckt vi kommit överrens, men så klart så går det jättebra på lektionen idag för det. Kändes riktigt gött, synd att man inte kommer ihåg vad man gjorde riktigt bara ;)

Pratade med älsklingen i telen innan, ska bli så mysigt att få pussa och krama honom imorgon <3 Känns töntigt, men redan efter tre dagar längtar jag ihjäl mig efter honom, är ju så van vid att ha honom hos mig. Ska på Fast & the furius 5 imorgon, ska bli sjukt kul. Det påminner mig, borde boka biljetter, skulle ju gjort det igår...

Night!


Tura & Akira



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback