Dinner and a movie

Riktigt kass bild i detta inlägget, men det får ni stå ut med!

Har jobbat klart för idag och nu har jag duschat o fixat mig lite för ikväll blir det middag och bio med tjejerna! Imorgon funderar jag och Lina på att fixa naglarna och även go shoe-shopping till mina nya FABulous klänning  (ja Lollo, bilder kommer!) som kanske åker på på lördag! På fredag vankas det barbeque - nice!
 
Ska filma lite så ska ni får er en rundtur på gården, men blir nog inte förrän till helgen kanske..
Puss på er så länge!
 
 

Kommentarer
Anonym säger:

ja filmaaaaa !!! och visa klänningen :) har de träningskläder på VS som ni var på? köp en vattenflaska till mig då :)

2013-04-18 | 11:54:25
Anonym säger:

Saknar dig Danni men hoppas du har det kul. Tiden går så fort och snart är du hemma igen. Så även att du verkar jobba extremt mycket så njut också. Hur dags slutar du på kvällarna, hur många timmar jobbar du per dag?
Ha det gott. älskar dig puss mamma

2013-04-18 | 12:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback