Fredagen den 12 april

Idag fick jag ensam ta hand om alla hästarna och äntligen har jag hajat rutinerna här, så skönt ! Dock tog det lite längre tid än det brukar då jag hade hand om allt som jag och Lina gjort tillsammans innan, men det var kul.. riktigt roligt faktiskt. Fixade iordning Cuveé till Hanna också och utrustningen var perfekt YES :) Låter jättetöntigt, men innan har jag tagit fel saker, glömt skydd... ja innan visste jag knappt vem Cuveé var haha. Men nu så!

När alla måsten var gjorda så fixade jag med pojkvännen, longerade honom idag igen. Förhoppningsvis så får jag rida honom inom snar framtid .. Han var allt lite busig idag, drog iväg i galopp och kickade lite, men han är ju för söt för att man ska kunna bli arg ;)
 
 

Kommentarer
Lollo säger:

skönt att det känns bättre :))))

Svar: ja :)
Daniela Svensson Peña

2013-04-15 | 00:15:01
Liza säger:

Åh vad skönt! Kan tänka mig att det kändes jobbigt i början, det är ju massa att lära och ha koll på! Keep up the good work! :)

Svar: Söt du är, tack ! :)
Daniela Svensson Peña

2013-04-16 | 10:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback