Fredagen den 19 april

 
Idag fick jag ha lite ansvar över morgonrutinerna och det gick super! Sen var det inte många hästar som skulle ridas så det var en ganska lugn fm vilket var skönt denna otroligt varma dag - 27 grader som mest! Gäller att dricka mycket när man arbetar i solen..

På em fick jag då rida ridlektion för Hanna och det kändes så sjukt bra! Hästen jag satt på var väldigt välutbildad, men jag fick ändå lite cred för att jag faktiskt kan rida lite ändå. Det funkar ju inte så bra på min pålla, men jag kommer nog kunna rida till henne lite sedan efter att varit här.. ! ;)
 
Nu ikväll skulle vi egentligen ut och ätit, men alla är så otroligt sega så vi skjuter upp det till nästa vecka istället. Så det blir en lugn kväll, är redan slut så lär nog somna till filmen jag ska kolla på, med lite vin går det nog superbra.. !

Men imorgon då blir det ett par cocktails allt - ser jag mycket framemot !

 

Kommentarer
Liza säger:

Vad kul! Förresten vem är det som har hand om Akira nu? :)

Svar: Det gör Helena, hon som jag har hästen hos :) Sen är det en annan tjej som rider också och Wille med :)
Daniela Svensson Peña

2013-04-21 | 20:03:43
Lollo säger:

åh fleee bilder , från lördagen :)

2013-04-22 | 11:08:39
Liza igen säger:

Aaah vad bra att hon kan stå kvar! Haha kul att du fått Wille att rida henne också! Bra där :)

2013-04-23 | 06:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback