God morgon !

Vaknade vid fyra och har inte riktigt kunnat somna om sedan dess, lite segt men är väl lite jetlaggad kanske. Har ändå klarat av att vända på dygnet riktigt bra, sist jag var här med Wille så vaknade vi vid sex jättepigga och var jättetrötta vid nio på kvällen :)
Igår var jag ledig så sov tills jag vaknade, packade upp och sen kollade jag in stället och oj vad fint. Vilken dröm att få ha det som Hanna (chefen) och bo så här!
Träffade en annan svensk kvinna som hette Åsa som har häst här, jättetrevlig och hade världens sötaste pålle som inte hade någon manke !! Såg helt sjukt ut - han hade brutit den, men klarat sig och mår toppen nu.
Sen tittade jag när Hanna red hennes unghingst (wow wow wow) och sen hängde jag med till San Juan Capitano där Hannas häst Leroy står uppstallad denna vecka då det är tävling där. Hon skulle dit för att rida honom bara, men jag fick följa med och se lite hur det gick till när Lina groomade åt Hanna och jag fick även hjälpa till. Det var segt emellanåt, men ändå spännande.
Fick vara kvar till typ sju sen åkte jag och Lina och handlade mat och städgrejer (behövs kan jag säga!!) men Lina körde fel vilket är ganska lätt i detta land så vi var inte hemma förrän typ halv tio, då var man trött !
Har fått en fin linnebränna också.... fy fan vad jag kommer se ut sedan, bäst att dra på sig bikinin på luncherna eller nåt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback