Lördagen den 13 april

Jag måste börja vänja mig vid att jobba sex dagar i veckan, är lite jobbigt faktiskt - är helt slut redan vid nio på kvällarna. Idag är det lördag, men det enda jag kommer orka med ikväll är att smutta på lite vin och kolla en film.
 
Idag var det samma rutin som de senaste dagarna så det var en lugn dag. Känns skönt, jag har hunnit ta in allt i min takt och lärt känna hästarna bättre så jag känner mig mycket mer förberedd för nästa veckas utmaningar!
 
Imorgon är jag då ledig - underbart! Att mocka i flera timmar varje dag i en veckas tid har tagit på både axel och rygg, kommer förmodligen vara helt sne efter dessa två mån ! Och det är ju helt omöjligt att mocka med fel hand, funkar inte ! Någon som kan komma hit och massera mig lite?! Tror jag ska unna mig lite riktigt massage framöver, lär behövas!

Prinsen tyckte det var skönt att rulla sig idag!
 
 

Kommentarer
Anonym säger:

mocka med vänsten ;) hejja heja !

2013-04-15 | 00:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback