Lördagen den 20 april

 
I lördags så var det olidligt varmt! Ca 27 grader - jättekul att jobba i det.. not! Men det gick.

Vi löshoppade Hennesesy, den gråa hingsten (Prinsen eller Lilla Gubben som jag börjat kalla honom nu) och Hannas svarta hingst. Jag fick ställa upp som filmare, det var riktigt roligt... men som sagt varmt! Och jag fick lunch typ vid halv tre då vi var tvungen att fixa med allt innan Hanna skulle dra till Vegas över helgen, men jag överlevde!

Efter jobbet så skulle jag åka och köpa skor som skulle passa till min nya klänning, men hittade aldrig affären. Fan vad jag svor åt mig själv då för att jag glömde GPSen hemma i Svergie... ! I alla fall så blir det premiär för klänningen en annan gång så du får hejda dit Lollo lite till.
 
På kvällen drog jag och Lina ut och åt på Phils BBQ - åt riktigt god kycklingrätt! Efter det ville vi gå och ta ett glas någonstans, men visste inte vart vi skulle. Körde upp och ner för San Marcos Blvd, men hittade inget så vi bestämde oss för att prova Sports Baren som ligger jämte Rahlps (där vi handlar mat). Vi hade inga höga förhoppningar då vi trodde att det skulle vara gubbar där, men ack så fel vi hade..! Det ligger tydligen ett college i närheten så det var bara ungdomar där, jackpot!
Vi satt o snackade och spelade lite biljard, hade riktigt trevligt. Slutade med att vi haka med ett gäng till stranden och hängde lite där innan vi drog hem - var hemma kl sex på morgonen! Inget ovanligt dock när man festar i Öhr så jag var van, Lina kunde dock inte förstå hur vi kunde vara ute så länge. Varför sluta när man har kul liksom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback