Måndagen den 22 april och tisdagen den 23 april

 
Nu var jag sådär dålig på att blogga igen...!
 
Dagarna såg ganska likadana ut, som vanligt. Fick mer ansvar dock dessa dagar för att öva när Lina åker och det är jag som får ansvaret - och det gick fintfint :)
I måndags var jag duktig och gick en runda också, lite sent dock så blev inte så lång, men ska försöka komma igång direkt efter jobbet så jag inte hinner sätta mig och bli bekväm när jag slutar jobba.. ;)


I tisdags fick jag rida Mercury igen ! Han är så sjukt fin !! Vi körde kort galopp på en stor volt med en kort bom på varsin sida på volten och vi skulle hålla galoppen så kort det gick även över bommarna. Det var riktigt coolt, har aldrig kört så kort galopp innan, det var en häftig känsla. Likaså svängde vi in på en liten volt, utan bommar, och galopperade jättejättekort! Det var också häftigt, men faaaan vad jag fick kämpa! Roligt :)

 
 
 
Mercury har ingen manke som sagt... ! Sjukt va? Han har en jättekonstig vänstergalopp också, känns som om han går i korsgalopp, men när man väl jobbar honom så rätar han ut sig !
 
 
 

Kommentarer
Lollo säger:

vad kul att du får rida:) På lördag ska vi boka vår resa till USA :)

Svar: vad kul, den nästa år eller? :)
Daniela Svensson Peña

2013-04-25 | 11:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback