Mani & Pedi the american way

 
Idag drog jag, Lina och Hanna och gjorde Mani & Pedi - blev så sjukt överraskad när jag fick reda på att de gjorde det ibland, inte alla hästtjejer som får naglarna fixade - men det är ju alltid kul att ha snygga naglar att titta på när man mockar, right?

Ni vet i filmer när tjejerna sitter på rad i varsin stol så tar en asiat hand om deras fötter och naglar? Exakt så var det, fick sitta i en jätteskön massagestol medan jag fick fötter och händer masserade + mani o pedi då så klart. Underbart skönt var det och det kostade ca 320 kr..!

Efteråt så stack vi och åt, jag tog en traditionell american hamburger, mums! Vi satt och pratade jättelänge och vi tjejer klickar mer och mer vilket är roligt! Satt och snackade med Hanna under manikyren och hon vill ju ha två svenska tjejer här på heltid så vem vet vad jag kommer att göra i höst... ? :)

 
 
 
 

Kommentarer
Liza säger:

Aaaah seriöst?! Funderar du på det?! :) :)

Svar: Vi får se! Beror på hur situationen ser ut hemma osv... :) Men det blir 3 mån till i så fall bara än så länge så binder inte upp mig sååå länge :)
Daniela Svensson Peña

2013-04-21 | 20:02:57
Liza säger:

Oojjjj vad spännande :) tror detta var superbra för dig gumman, att komma ut lite som du längtat så mycket efter! Verkar vara en riktigt cool upplevelse!

Svar: Ja det tror jag med :) Det är jättehäftigt !! :)
Daniela Svensson Peña

2013-04-23 | 06:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback