Min nya kärlek

 
Jag har hittat mig en ny pojkvän här på stallet! Han heter Sunny och är fem år :) ... ja han är en häst så klart! Han kom hem igår tillsammans med Leroy från tävlingen och han är världens gosigaste, pussigaste och snällaste hästen att ha att göra med. Han är till salu ... för 300 000 kr.. !
 
Fick longera honom idag, världens snällaste plutt. Sprallade till en gång men inget mer och han är inte alls nafsig, bara pussig! Han ska tydligen hoppa som en gud också, varav priset. Jag håller tummarna att kanske, kanske, kanke jag kan få rida honom. Vi får se. Han påminner väldigt mycket om Akira i vilket fall, det är nog därför jag tycker om honom så mycket :)
 
 
 

Kommentarer
Anonym säger:

Jag läser nu!! Vad är kl hos dig? Ska sova nu!!

2013-04-08 | 22:53:03
Anonym säger:

Lollo

2013-04-08 | 22:53:13
Lollo säger:

300. 000 OMG!!

Svar: Jag vet!! Jag ligger 9 tim efter er !! Så nu är kl sex på kvällen hos mig :) Säg till mamma att läsa också om hon inte gör det :)
Daniela Svensson Peña

2013-04-08 | 22:54:58
Anonym säger:

Har sagt det till henne så hon läser nog idag:)

2013-04-09 | 09:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback