Onsdagen den 10 april

 
Onsdagen var det full rulle igen och det kändes jobbigt då jag vill kunna allt och veta vilken häst som ska vilken utrustning och var jag hittar den och jag vill kunna det NU. Sen blev det extra jobbigt när de andra här inte riktigt berättar exakt vad jag ska göra eller hämta utan de är ju så vana vid att folk vet, men det gör ju inte jag och då blir det fel...
 
Ja jag bröt ihop lite igår på fm, men det var bara att ta nya tag och det är sådana stunder som stärker en. Det är jobbigt att åka hemifrån till ett nytt ställe som har andra rutiner än vad man är van vid osv. MEN jag åkte iväg just för att det var en utmaning och dom är svåra ibland så det går ingen nöd på mig. Jag utvecklas för varje dag och det är ju det jag vill, det är bara lite jobbigt ibland och så ska det vara! I always pick myself up - nothing to worry about!

Kommentarer
Lollo säger:

du lär dig säkert allt typ imorgon ;))) verkar ju gå jättebra redan nu :))

Svar: ja det kommer nog :)
Daniela Svensson Peña

2013-04-12 | 09:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback