Onsdagen den 17 april

 
Vilken dålig bloggvecka detta blev eller hur? Ni får stå ut, jag försöker faktiskt jobba och vara social efter jobbet så där av inga fem inlägg per dag... Lollo.

Gårdagen rullade på i ungefärligt tempo som de gångna dagarna, inget nytt diekt. Fortfarande jobbigt att komma ihåg precis allt, men det kommer... ! Har blivit rätt så haj på att longera i alla fall, jag har alltid haft svårt för att se hur en häst från marken, men det får jag öva på här minsann. Roligt !
 
På kvällen var jag som sagt och kollade bio med Lina & Ashley - kollade på Jurassic Park 3D. Jag har sett filmen så många gånger så jag kunde ju nästan varenda replik, men ville vara lite social och haka på ändå. Det var coolt att kolla 3D dock, det var grym kvalle på den!


Vi har en liten vovve på gården och han heter Grady - sjukt söt kille (gubbe?) som älskar att pussas!
 
 

Kommentarer
Anonym säger:

åh sötnos då:) nu får du instagramma lite mer istället :)

2013-04-22 | 11:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback