Söndag den 28 april

 
För ett år sedan var jag och Wille här I Kalifornien tillsammans, så sjukt att tiden gått så fort och att det redan gått ett år?!
Jag är riktigt glad att jag är här i vilket fall, tycker verkligen om det här! Men saknar alla fina där hemma så klart..

Idag var jag ledig - underbart! Igår somnade jag inte förrän fem så sov till elva idag - skönt! Sen har jag tillbringat dagen med att sola och njuta av min lediga dag. Så sjukt skönt att ha en terass att ligga och sola på, när det blir varmare ska jag nog tillbringa lite tid vid Hannas pool.:!

Annars har jag hunnit med att städa köket, toaletten och mitt rum - och då menar jag STÄDAT! Tvättar också och har handlat mat, skönt att ha sådant fixat på sin lediga dag. Hade velat springa idag, men det hanns inte med. Men nästa vecka så ska jag börja springa igen och har även inhandlat mycket nyttigt för nu ska jag bli riktigt beach 2013-redo! :)

 
 

Kommentarer
Lollo säger:

du är brun!!

2013-04-29 | 23:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback