Torsdagen den 18 april

Nu har jag varit här i två veckor ! Tiden går så sjukt snabbt, bara 7,5 v till jag åker hem igen..! Men Hanna hintade lite att det kanske kommer att finnas mer saker att göra framöver också.. ;)

Idag var det samma sak igen, inget nytt direkt. Hade en dålig dag fram till tolvslaget, sen blev det lättare. Har fortfarande inte koll på allt och jag har för stor press på mig själv, men det kommer.. .åter igen, hoppas snart bara!
 Men imorgon då ska jag få rida ! Wiie, är typ så nervös att jag vet inte vart jag ska ta vägen. Är ju surrounded av sjukt duktiga ryttare hela tiden, men jag får inte sätta sådan press på mig själv. Vi får se hur det går, ska se om Åsa kan ta lite kort på mig och hennes häst Mercury!

Magnettäcket är på innan ridning, det värmer upp hästarnas muskler inför ridning kan man säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback