Träning

 
Att bara göra sin arbetsuppgifter på gården är riktigt bra träning, det var längesen jag var så slut efter en arbetsdag. Älskar att jobba med kroppen och inte stå eller sitta still... Hoppas Johan läser detta: man kanske skulle sadla om till anläggare?! Haha
 
Först tänkte jag att jag kanske skulle skaffa gymkort, men har insett att jag inte behöver detta eftersom jag jobbar så mycket med kroppen på dagen. Däremot är tanken att jag ska ut och gå och springa en del och vad jag har längtat efter sådant här väder som tillåter löprundor! Underbart att äntligen få röra på sig igen :)

Jag var ute och sprang på fredagsmorgonen och jag var ute i måndagskväll också så idag var det dags igen. Hade fått tips från Åsa att det skulle finnas en fin stig längs med vägen som går parallet med våran och jag hittade den. Den var jättefin och den gick längs med en golfbana, jättemysig med många bra småbackar :) Vet inte hur lång den var, men ganska lång så jag sprang/gick idag i intervaller. Har aldrig haft sådan här träningsvärk efter mina löprundor innan, jag springer ju som vanligt? :)

Tänkt att jag ska skriva upp mina mått framöver så jag kan se förändringen. För en vecka sedan mätte jag 69 cm i midjan, får se vad siffran visar imorgon!


Kommentarer
Åse säger:

Åh så underbara foton både på hästar och naturen. Kan du be någon ta ett på dig:) Här regnar det idag men skönt det är fredag.
Puss kram

Svar: Ja det är jättemysigt här ! Jag ska försöka fixa detta :)Ja jag hörde att det regnar, men då är det vår i alla fall :) Saknar er. Kan vi skypea på söndag? Kolla med Lollo. Puss !
Daniela Svensson Peña

2013-04-12 | 08:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback