Fredagen den 24 maj och Lördagen den 25 maj

Det är redan söndag.. Hinner inte med!! Jag har två hela veckor kvar på garden, känns som om de verkligen kommer att springa förbi!
 
Fredagen var väldigt lugn, drog ut och sprang en jättekort runda efter jobbet. Tänkte jag skulle prova mig på den långa rundan på måndag och se om min tid förbättrats något :) Har lovat mig själv att springa milen innan jag åker hem och se vad min tid hamnar på!

Lördagen var en väldigt udda dag! Började med att mexikanaren som jobbar här inte dök upp på jobbet (!!) vilket gjorde att jag och Lina fick göra våra uppgifter + hans under dagen bl.a. att mata hästarna vilket vi inte brukar göra samt mocka ALLA boxar.. det tog hela dagen för oss och fyyyy f***n vad jobbigt det var! Det positiva var att tiden bara rann iväg, det negativa var att vi var inte färdigjobbade förrän tjugo i sex.. Så efter den hårda dagen så åkte jag och handlade lite groggvirke medan Lina gjorde mat så körde vi en lugn kväll hemma - det var verkligen jätteskönt!

Vi får se nu om Hanna kommer att behålla mexikanaren, om inte så behöver de ha kvar någon här och ja.. är den personen jag?! Vi får se!
 
Jag håller fortfarande tummarna för att fölet kommer ut innan jag åker hem, men det kommer nog inte hända tyvärr... men man kan alltid hoppas ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback