Lördagen den 4 maj

 
Fortfarande svårt att förstå att det är maj..! Snart är man 30... hemska tanke ;) Haha not..! Är trött så har dålig humor ikväll, det får ni stå ut med eller så får ni sluta läsa ;)

I lördags så gjorde jag same old, same old vilket betyder mata, mocka, grooma, ta hand om pållarna, beta hästarna (japp ett par hästar har vi i longeringslina så får de stå och beta... finjobb det!)... och måla. Är klart med fya hinder, har lite kvar på de andra fyra. Sen är det bara att fortsätta med många fler..! Men det är roligt att måla och skönt att vara i garaget på eftermiddagen när Kaliforniasolen hettar som mest..

Efter jobbet tvättade jag bilen då det behövdes sen blev det efterlängtad dusch av både hår o kropp (tvättar inte håret så ofta då det ändå inte är någon idé då dagen efter är det någon ny häst som kommer slemma i det) och sen åkte jag och handlade gotte och på kvällen hamnade jag framför datorn och kollade på Glee-marathon. Fasen vad bra det programmet är! ´Var uppe sent pga detta, gjorde några drinkar med lemonade och MUMS vad gott. Så jag hade riktigt roligt åt Glee-skämten, så roligt att jag råkade ta sönder en tallrik.. long story.
 
A little piece of home inhandlades också! Varav a broken plate..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback