Måndagen den 20 maj

 
Jag kan inte förstå att det är i slutet av maj redan?! Idag är det exakt tre v kvar tills jag ska åka hem, sen kommer jag ju hem dagen efter då i o m tidsskillnaden, men det kommer ju inte jag märka av direkt..
 
Idag var det vanliga rutiner igen och dom sitter riktigt bra i nu, kommer kännas konstigt att komma hem och inte göra dem varje dag!
Efter jobbet drog jag ut på en springrunda, vet varken tiden eller distansen för jag tog en ny runda och har hittat så jag kan förlänga den nya rundan - ser framemot att få springa den redan. Har verkligen kommit in i det här med att springa, så härligt! Och det syns på både vågen och måttbandet :)

Jag bor verkligen mitt i ett hästsamhälle, älskar't! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback