Ridlektion #4

Har jag glömt att berätta att jag red lektion förra veckan? Då hoppade vi lite cavaletti i alla fall och det kändes inte så jättebra direkt, men i fredags när jag fick ha lektion igen så kändes det mycket bättre!

Vi övade på bakdelsvändningar och även på att korta och länga galoppen. Herregud vad jag har noll koll på mina hjälper, jag känner mig verkligen som en riktigt nybörjare, men jag har ju lektion för att lära mig.. Men man önskar ju så att man vore bättre, men jag ska hem och träna hela sommaren!! :D
 
Jag lägger gärna till min innerskänkel när jag inte ska och jag gör det utan att jag märker det ibland. Jättestörande!! Sen trodde jag att jag hade bra ben muskler i benen, men nääeee.. som sagt, blir att öva när jag kommer hem! Inte så lätt att få det supermycket bättre när man bara rider en lektion i veckan heller, men jag har fått en finare sits och en stadigare skänkel i traven åtminstone!
 

Kommentarer
Lollo säger:

du ser duktig ut iaf :)

2013-05-28 | 23:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback