Söndagen den 12 maj

 
Idag var jag ledig och det var skönt! Och vilken värme det var idag !! Helt sjukt, det var som att gå in i en värmevägg när jag gick ut runt middagstid. Efter frukosten så la jag mig i solen lite, men det gick inte. Det var för varmt!
Så jag och Lina bestämde oss för att åka till stranden, yaay! Fast det blev ett fiasko.. för där var det molningt! Det som var knas var att det bara var molning precis vid stranden, jättefint ca 2 km inåt landet.. Typsikt! Så vi åkte hem igen och solade de sista timmarna här hemma.

Sen har jag inte gjort mycket mer idag än att hämta lite Panda Express-mat. Skön dag helt enkelt!
 
På väg in mot San Diego igår - hade min nya vita klänning och matchade med röda läppar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback