Torsdagen den 2 maj

 
Torsdagen bestod av en hektisk fm då det skulle ridas tre hästar innan kl elva då Hanna skulle åka till New York, men efter det blev det ganska lugnt, groomade och målade på eftermiddagen.
 
Kvällen var mycket roligare - då åkte jag och shoppade. Fick en sådan underbar vägbeskrivning av Lina, en sådan jag brukar få av Karin "åk 78 väster ut så kommer du se Macy's efter ett tag" Så det gjorde jag och precis i slutet när jag gett upp så ser jag det, score !
 
Shoppade en rosa t-shirt med tryck för 3 dollar (!) och två par skor för 56 dollar - ett par sneakers med kilklack (har trånat efter ett par sådana länge!) och ett par kilklackar till min klänning + öronhängen. NÖJD!
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback