Torsdagen den 9 maj

 
Inatt vaknade jag vid tre-snåret och kunde inte somna om förrän typ vid halv fem - vad var det om?! I vilket fall gjorde det att jag kände mig som en zombie på eftermiddagen sen zzz..
 
Idag var det första dagen för Lina att jobba igen så hädanefter får vi dela på de få arbetsuppgifter som är kvar.. det var en väldigt lugn dag med andra ord! Men det är skönt att ha sådana också speciellt så här i slutet av veckan, ska bli skönt att komma hem och få vara lite ledig, fast kommer nog bli rastlös också. Tur att man har en häst där hemma...!

Efter jobbet ville jag egentligen sova, men det fick jag inte utan jag bytte om och gick en timme istället och det var så efterlängtat!
När jag kom tillbaka så tittade jag in i grannens hage där ett sto och hennes lilla föl står och fölet la sig precis ner för att sova lite.. Hur söt som helst. Jag hoppas verkligen att vårt sto får sitt föl innan jag åker, det är beräknat till den 20e juni, men hon ser redan ut som att hon ska spricka så tror och hoppas det kommer lite tidigare :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback